Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου..

ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΡΦΗ;
Η τελευταία μόδα στο Youtube είναι πραγματικά τραγική. Κορίτσια στην εφηβεία κάνουν βιντεάκια και ρωτάνε τον κάθε άσχετο αν είναι ωραία ή άσχημα. Δεν ξέρω πόσο απελπισμένο ήταν το πρώτο κοριτσάκι που το έκανε αλλά μετά ακολούθησε κι άλλο κι άλλο κι άλλο..














Τα χτυπήματα σ αυτά τα βίντεο είναι πολλά κι οι απαντήσεις στο ερώτημα έχουν μεγάλη ποικιλία. ''Είσαι μαύρη, οπότε είσαι τέρας'' απαντάει κάποιος σε ένα μαύρο κοριτσάκι που ζητάει επιβεβαίωση. Ή '' το κούτελο σου είναι τεράστιο, με σκοτώνει το να το βλέπω'' απαντάει κάποιος άλλος σε ένα παιδάκι.

''Καθρέφτη καθρεφτάκι μου είμαι όμορφη; Κι άν είμαι όμορφη γιατί δεν έχω αγόρι;'' Τι ρωτάς κοριτσάκι μου τον κάθε χλέμπουρα και πικραμένο να σου πει; Θα γίνεις ωραία αν στο πει κανένας σπυριάρης έφηβος από το Ιλλινόις που κάνει μπάνιο μια φορά το μήνα και το παίζει όλη μέρα; Η ομορφιά είναι πολύ σχετική υπόθεση και πάει πακέτο με τη σιγουριά, την ασφάλεια και την αγάπη που νιώθεις για τον εαυτό σου.

 Έχω δει στη ζωή μου κορίτσια λιγώτερο ελκυστικά από άλλα που όμως η θετική τους ενέργεια, η χαρά τους για τη ζωή, η αυτοεκτίμηση κι η προσωπικότητα τους τις κάνει πολύ ελκυστικές και με μεγαλύτερο απιλ από άλλες αντικειμενικά θεές.

Ωραία είσαι όταν δεν περιμένεις τον κάθε τυχαίο να στο πει.

Ωραία είσαι όταν δεν προσπαθείς απελπισμένα να είσαι.

Ωραία είσαι όταν γελάς με την καρδιά σου .

Ωραία είσαι όταν νιώθεις ότι σε αγαπάνε.

Ωραία είσαι όταν σε αγαπάς και σε φροντίζεις.

Ωραία είσαι γιατί είσαι εσύ.

Μην τρελλαίνεσαι με την τελειότητα, μη φρικάρεις με τις ατέλειες, το τέλειο υπάρχει μόνο στο photoshop. Στη ζωή ευτυχώς έχουμε πολλά γοητευτικά ελαττώματα. Στο λέει κι η Θεία Μαντόνα..



Πηγή: marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...